dimecres, 11 de gener del 2017

COM SÓM?

DESCRIPCIÓ ALUMNES AA de 2n i 3r

JO SÓC...

                  
Em dic Dana.
Jo sóc alta. 
Tinc la cara rodona i pàl·lida.
Tinc els ulls blaus i grans.
Tinc el nas xato.
Tinc els cabells llisos, rossos, llargs i amb cua.
Sóc afectuosa, treballadora, simpàtica i llesta.
Porto pantalons amb papallones, un vestit i mitjons.
Porto sabates esportives.
A les orelles porto arracades.


                                               Em dic Dylan.
                                               Sóc alt, prim i atlètic.
                                               Tinc la cara rodona i rosada.
                                               Tinc el nas xato.
                                               Tinc els cabells castanys, curts i amb cresta.
                                               Sóc alegre i simpàtic.
                                               Porto sabates esportives i un xandall.
                                              Tinc un buf pel coll.
Em dic Madelein.
Tinc la cara rodona i morena.
Tinc els ulls marrons, vius i grans.
Tinc el nas xato.
Tinc els cabells llargs, negres i llisos i porto una cua.
Sóc treballadora, amable, simpàtica i tranquil·la.
Porto pantalons i una samarreta.
També un jersei i sabates amb cordons.
Porto arracades i un collaret.





 




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada