divendres, 9 de desembre del 2016

LA MEVA FAMÍLIA

Per conèixer qui són els teus familiars

clica  AQUÍ

navega amb Mozilla Firefox

Els nens i nenes de 4t. hem respost a les següents preguntes: 


1.- Amb qui vius?
Bruno (B):  Amb la meva mare que es diu Eva i la meva germana que es diu Claudia.
Samuel (S): Amb el Jose, la mare i jo.
Ever (E): Amb la meva mare, el meu pare, el meu tiet i la meva germana.
Alison (A): Amb el meu pare, la meva mare, el meu germà, la meva germana i jo.

2.- Quants germans tens?
B: Una germana. Es diu Claudia.
S: Un germà i una germana.
E: Tinc una germana que es diu Erica.
A: En tinc dos. Es diuen: wara i Qori.

3.- Com es diuen els teus cosins?
B: Carlos, Jimi, Jeremi, Briyi i Carmen.
S: James, Carlos i Toño.
E: Tinc una cosina que es diu Vivi.
A: Es diuen Lhizet, Tatiana i Mayda.
4.- On viuen els teus  avis (iaios)?
B: A Perú.
S: A Colòmbia.
E: A Paraguai.
A: A Bolívia.
5.- Tens algun animal a casa?
B: No. Tenia un gos però es va morir.
S. No. 
E: Si, tinc una gata.
A: Si. Un gos.
6.- De que treballa el teu oncle o la teva tieta?
B: Cuida a la gent gran.
S: En un banc.
E: En una peixeteria.
A: De taxista.
7.- Quines feines fas a casa?
B: Escombro la casa i rento els plats.
S: Ordeno l'habitació i rento els plats.
E: Arreglo la meva habitació, la sala i l'habitació dels meus pares.
A: Faig els deures i ajudo a netejar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada