divendres, 14 d’octubre del 2016

LA MEVA CLASSE

LA  CLASSE  DE  3r

La meva classe és gran i té 3 finestres grans amb plantes i flors. 
Hi ha molts jocs i cinc taules de quatre nens o nenes.
La meva classe té una pissarra digital.
La meva senyoreta es diu Montse i ens explica moltes coses.

                                              Madelen  
      

LA  CLASSE  DE  4t

La meva classe és gran.  Hi ha cadires i taules.  
Hi ha molts nens i també nenes que som amics i juguem al pati.
A la biblioteca hi ha molts llibres i una pissarra digital.

                                                                 Bruno


La classe és gran.  Hi ha molta llum i sol.
També hi ha jocs i 6 grups de taules i l'espai és molt gran.
M'agrada molt la biblioteca.
             
Ever


La meva classe és gran.  Té finestres molt grans.  
Té 21 cadires i sis grups de taules i una pissarra digital.
Tenim una biblioteca amb molts llibres. I també tenim jocs. 

                                                                             Alison 

LA  CLASSE  DE 

La meva classe no és molt gran, em trobo bé on estic. 
També aprenc molt dels temes que ens ensenyen.
Tenim dues pissarres: una és per escriure i l'altra és digital. 
Tenim un armari on estan totes les coses que necessitem per treballar
com les calculadores, els regles i també fulls.  

                                               Georgina 


A la meva classe tenim taules, cadires, regles,
una pissarra digital, bolígrafs, llapis i gomes.
També tenim un ordinador, llibres, llibretes, coles,
retoladors per la pissarra i també per pintar a la llibreta, 
fulls blancs i fulls quadriculats.
També els nostres companys, companyes. 
I la nostra tutora que es diu Meritxell ens fa 
matemàtiques, català i teatre.
Les meves amigues es diuen Camila, Aitana i Loubna.

                                                                                             YOHANA
  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada